Špinění předčasně při hak náplasti

Dobry den, v predeslych dotazech jsme se docetla, ze krvaceni mimo cycklus pri uzivani HA je vetsinou zpusobenou nizkou hladinou hormonu. Chtela bych se zeptat, kdyz jsem pri pouzivani antikoncepcni naplasti Evra zacala spinit asi pet dni pred ocekavanou menstruaci, jeslti mohu otehotnet? Dekuji!

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Andreo! Ano, může to být známkou nízké hladiny hormonů a snížené antikoncepční účinnosti.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x