Vysazení antikoncepce

Dobrý den, Je to uz pár dni co jsem dobrala plato a rozhodla se na nejakou dobu antikoncepci prerusit dokud nebudu mit pritele,zaregistrovala jsem mensi zvetseni v podbrisku,je mozne to mit z duvodu vysazeni antikoncepce ?

Odpověď odborníka:

Vysazení antikoncepce nemá spojitost se zvětšením podbřišku. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x