Změna antikoncepce

dobrý den, je mi 29 let, uživám 6. rokem HA lunafem. HA jsem začala užívat rok po porodu, vše bylo v naprostém pořádku, ale poslední rok jsem vysledovala, že vždy 2-3 den pauzy mě hrozně bolí hlava - a to tím způsobem, že ani nmůžu do práce, a je mi i špatně od žaludku. vypadá to jako migréna, ale opravdu je ot vždy jen v té pauze. když třeba beru tři měsíce v kuse, tak tři měsíce je to ok, ale pak je t a bolest hlavy ještě větší. U mé lékařky jsem se ptala, zda by nebylo dobré změnit HA , a napsala mi bez rozmýšlení Bonadeu, ale když se koukám an její složení tak ta má ještě více hormonů než liunafem, takže se obávám, aby problémy nebyly ještě horší. doktorka mi spíš předepisuje to, s čím u ní byl zrovna dealer, takže na ní moc nedám. jakou HA by jste doporučila při těchto potížích ? našl jsem na netu HA Qlaira, prý je vhodná pro tyto problémy, ale nejsem si jistá zda i s touto HA jde si posunout menstruaci ( což využívám často, jelikož hodně cestuji ) . máte s tím nějaké zkušenosti ? Děkuji za radu

Odpověď odborníka:

Qlaira by byla pro vás možným řešením, protože obsahuje estrogeny tělu nejbližší a menses s ní můžete také samozřejmě posunout. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Masáž srdce je při první pomoci důležitější než umělé dýchání
Pozor na škrkavky!
Články: Pozor na škrkavky!
Škrkavka dětská, latinsky...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: