Změna ha

Dobrý den, je mi 45 let, 3 roky užívám HA - poslední rok YAZ , mám 2 myomy- 3cm a 4,8 cm. V posledních 5 cyklech mi začíná špinění asi týden před očekávaným termínem MS. Byla jsem na kontrole na gyn. - myomy beze změn a p. dok. mi doporučila přejít z YAZ na Jaenine. Mám z toho obavy - znovu čekat než si tělo zvykne na nové tbl., u YAZ mám MS jen asi 3 dny, ale Jeanine má 7 denní pauzu a když jsem užívala Yadine, tak v 7 denní pauze jsem měla MS asi 5, někdy i 6 dnů, takže bych asi dopadla stejně. takže prosím o radu, zda přejít na Jeanine /má opět více hormonů / srdce, rakovina prsu/ - což byl důvod, proč jsem přešla na slabší YAZ/ nebo pokračovat v užívání YAZ a čekat, zda se to nespraví. Mohou vzniknout nějaká rizika při dalším užívání ATK YAZ? Děkuji za odpověď na můj zdlouhavý dotaz

Odpověď odborníka:

Menses do 7 dní je stále ještě normální a pokud při YAZ špiníte,je potřeba antikoncepci změnit .Jeanine má o něco vyšší dávku estrogenní složky ale i jiný gestagen, myslím že by bylo rozumné Jeanine znovu zkusit, aby vás špinění neobtěžovalo. Příjemný den.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Globule Pane doktore. Paní gynekoložka mi předepsala Globule Natrii tetraboratis...
  • Pupínek na penisu Asi před 3 týdny jsem měl na spodní časti penisu pupínek tak...
  • Plíseň pod nehty Už delší dobu mám pod palcem u nohy plíseň. Nehet je už skoro...
  • Anti tpo Chtěla jsem se zeptat co to znamená mít vysoké anti TPO. Dnes jsem byla...
  • Plicní chlamydie Při vyšetření krve na boreliosu, mi lékař sdělil, že jsem...
  • Šedý zákal Zjistili mi šedý zákal a chci se zeptat co operace obnáší. Také by mě...
 
Naposledy čtené: