Antibiotika

Dobry den muj syn 14mesicu dostal dneska antibiot.amoksiklav .ale zvraci po nem.co mam delat?mam jit na pohotovost,aby dostal jiny lek,ma veliky kasel,nalez na pruduskach.

Odpověď odborníka:

Milá paní Lucie, bohužel se opravdu musíte vydat na oddělení dětské pohotovostní služby, lékař zkontroluje stav syna a upraví léčbu.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Železo
Články: Železo
K čemu v organismu slouží...
Alergická reakce po tetování může nastat až za několik let
Články: Alergická reakce po tetování může nastat až za několik let
S rozšiřující se škálou...
Při léčbě deprese polykat prášky nestačí
Články: Při léčbě deprese polykat prášky nestačí
Onemocnění depresí zasahuje...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: