Antikoncepce lindynette 20

Dobrý den, Užívám teprve 2. plátinko HA Lindynette 20, při užívání jsem nepocítila žádné změny, ale mezi 1. a 2. plátínkem jsem neudělala 7denní pauzu, jeli jsme se třídou na školní výlet, takže jsem menstruaci chtěla oddálit, jenže den po dobrání 1. plátinka jsem začala špinit, což jsem přisuzovala hormonů, ale špinění se změnilo v menstruaci a ta už trvá 9. den, což u mě bývá nezvyklé a nezpozorovala jsem slábnutí krvácení... Jsem docela bezradná, jelikož toto je má první HA. Děkuji za odpověeď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, v počátku užívání hormonální antikoncepce se velmi často může objevit nepravidelné špinění až krvácení. Pokud by se stav neupravil cca po 3 měsících užívání antikoncepce, bylo by vhodné přípravek vyměnit za jiný s vyšším obsahem hormonů. Pokud je nyní krvácení příliš silné, navštivte gynekologa.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: