Antikoncepcni pilulky artizia

Dobry den,zacala jsem brat poprve antikoncepci Artizia a jiz osmy den mam menstruaci.Normalne ji mivam 5 dni.Je to v poradku,nebo mam radsi navstivit sveho gynekologa?V pribalovem letaku toho moc nepisou.Dekuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Při přechodu na jinou antikoncepci se to může stát pokud není krvácení silné pokračujte v braní, mělo by ustat jinak navštivte gynekologa příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Články: Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Brnění je nepříjemný pocit...
Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Články: Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Na první pohled se výše...
Články: "Zlatá" léčba revmatoidní artritidy
Řešení výše uvedené nemoci...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Plané neštovice
Články: Plané neštovice
Varicella neboli plané...
Nové možnosti biologické léčby pro pacienty s rakovinou kůže
Hysteroskopie
Články: Hysteroskopie
Hysteroskopie je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: