Hiv

Už je to asi více než 14 dní co jsem u sebe vypozorovala soor na jazyku,jedná se vždy o infekci HIV ? nebo to může být vyvoláno i jinou příčinou ? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Evo, kvasinkové infekce bývají příznakem porušené imunity. Soor se může tedy vyskytovat jak u HIV, tak u snížení imunity obecně, často ho vídáme po užívání antibiotik. Zajděte ke svému praktickému lékaři, aby provedl příslušná vyšetření.

MUDr. Jana Moravcová
MUDr. Jana Moravcová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika infekčních, parazitárních a tropických nemocí v nemocnici Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ošetřit řeznou ránu by měl umět každý: praktický návod
Články: Ošetřit řeznou ránu by měl umět každý: praktický návod
Zažila to většina z nás...
Velká neznámá: autoimunitní poruchy
Články: Velká neznámá: autoimunitní poruchy
Když člověka začne bolet...
Nežádoucím účinkům očkování lze předejít
Články: Nežádoucím účinkům očkování lze předejít
Očkování proti žloutence A...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Osm zásad, jak udržet srdce a cévy v kondici
Články: Osm zásad, jak udržet srdce a cévy v kondici
Kardiovaskulární choroby...
Karpalní tunel
Články: Karpalní tunel
Bolest v oblasti zápěstí...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x