Krvácení během ha

Dobrý den, potřebovala bych poradit,beru HA Jeanine už 9 měsíců. První tří měsíce byli v pohodě ale při dalších dvou měsících jsem uprostřed cyklu krvácela jeden den, menstuaci jsem měla normálně v 7 denní pauze...před třemi měsíci se mi objevila menstuace uprostěd cyklu, nejspíš kvůli braní antibiotikum na zánět šlachy a další měsíc jsem měla dobrat 3 tabletky ale dostala jsem menstuaci a další měsíc mi zbyla jedna tabletka a taky jsem to dostala. Před dvěma týdny jsem dobrala herpesin na opar. Dneska jsem dostala menstuasi ale zbylo mi ještě 5 tabletek. Myslíte že bych měla změnit antikoncepci a mělo by herpesin na Jeanine nějaký vliv? A mám ještě jednu otázku, kdybych měla s partnerem pohlaví styk hrozilo by kvůli té nepravidelné menstuaci otěhotnení ? předem děkuji za odpověd. Jana

Odpověď odborníka:

Herpesin na učinnost antikoncepce nemá vliv,antibiotika její učinnost snižují Vzhledem k tomu,že potíže tedy trvají již půl roku bylo by vhodné poradit se se svým gynekologem o změně antikoncepce příjemný veřer

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: