Krvácení při antikoncepci

Dobrý den, chtěla bych se zeptat začla jsem brát svojí první antikoncepci Mercilon první den menstruace. Po třech dnech sem začala ale špinit a trvá to už druhým týdnem. Antikoncepci beru pečlivě každý dne ve stejnou hodinu... mám počkat nebo poradit s e se svým gynekologem na jiné antikoncepci? děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Lucie! Čekejte, neboť hormonální antikoncepci trvá i několik měsíců, než se "usadí". Nemá smysl měnit preparáty o pár dnech, dokonce ani po jednom cyklu ne.

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Krvácení při užívání HA Torri | Od: Anna | 8.5.2015 14:51
Dobrý den, už třetím týdnem užívání prvního
platíčka HA Torri bez přestání krvácím. Někdy
slabě, jindy silněji. Lze krvácení nějak zastavit?
reagovat
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Krevní tlak pod kontrolou: 1. část
Články: Krevní tlak pod kontrolou: 1. část
Hypertenze (vysoký krevní...
Zbavte se modřiny snadno a rychle
Články: Zbavte se modřiny snadno a rychle
K modřině lze přijít dnes a...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: