Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den, před létem jsem si kvůli dovolené nechala nasadit antikoncepci, kterou jsem vysadila v říjnu a 19. října jsem po vysazení dostala menstruaci, dnes je to již 30. den ale stále se mi menstruace nedostavila (prášky jsem brala pouze od cca května, června - října) Do kdy se může menstruace dostavit a v jakém případě bych měla navštívit lékaře. Děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Pokud bude menses meškat více než 14 dní,byla by návštěva lékaře výhodná Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Močové kameny
Články: Močové kameny
Močové kameny, urolitiáza...
Co se skrývá za pocitem studených rukou a nohou?
Články: Co se skrývá za pocitem studených rukou a nohou?
Pocit studených rukou a...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: