Nadváha

Dobrý den. Je mi 14 let. Měřím 171cm a vážím 69kilo. Do nedávna jsem sportoval za hasiče a běhal po večerech. Jenže mi nalezli 3 problémy na páteři a se sportem jsem bohužel musel skončit. Chtěl bych se vás zeptat, jaký jídelniček si sestavit, abych ne přibíral, ale aspoň nějaké to kilo zhubl. Co změnit: Ráno- rohlík (třeba se salámem). Pak ve škole svačina - většinou si chystám to, co na snídani. Potom odpoledne třeba kolem 16-18 hodiny si vezmu chléb, rohlík, nebo něco... no a pak třeba kolem 20:00 si vezmu ještě např. přesnídávku, jogurt... Co na tom změnit? Jinak denně dělám cca 30-40 kliků a občas dřepy. Děkuji moc za odpověď. (Prosím, abyste mi odpověděl v poradně (email). Prosím nevolat.)

Odpověď odborníka:

dobrý den,eliminujte pečivo odpoledne a večer. Apřesnídávku v 20.00 také.

MUDr. Rudolf Němec
MUDr. Rudolf Němec

Specializace: Léčba nadváhy
Pracoviště: Soukromá ordinace pro léčbu nadváhy

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: