Otěhotnění přes antikoncepci

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je možné otěhotnění. Moc pečlivě jsem nebrala minulý týden jsem zapomněla 2 dny a v pátek si vzala tři prášky, abych dobrala ty za ty dva dny. V ten pátek jsem měla pohlavní styk a přítel se do mě udělal. Během tohoto týdne se mi nafouklo a ztvrdlo břicho. Včera jsem měla jemné špinění a přes noc mi začala menstruace. (Menstruaci mám dostat až za 15 dní). Je možné že jsem těhotná? Na internetu jsem četla, že to může být samovolný potrat nebo se dítě ukládá tam kam má. Děkuji za odpověď :)

Odpověď odborníka:

Váš postup byl v rozporu s doporučením výrobců i gynekologů, krvácení mohlo nastat z důvodu poklesu estrogenu ze 3 na 1 tabletu v následných dnech, otěhotnět jste mohla, ale ne přes tablety, ale, promiňte, přes Vaši blbost. S pozdravem dr.Lidák

MUDr. Petr Lidák
MUDr. Petr Lidák

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Panochova nemonice Turnov

 
Líbí se vám odpověď?
-4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Sportujete? Měli byste znát svoji ideální tepovou frekvenci
Články: Sportujete? Měli byste znát svoji ideální tepovou frekvenci
Většina lidí provozujících...
Bronchialní astma
Články: Bronchialní astma
Bronchiální, neboli...
Transplantace dásně v zubařském křesle
Články: Transplantace dásně v zubařském křesle
Existuje několik zákroků...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: