Špinění

Dobrý den, před 21 dny jsem darovala vajíčka. Do 4 dní nastoupila menstruace a začala jsem znovu užívat HA. Už mám 10 dní po menstruaci a stále mě provází špinění. Bylo mi řečeno, že je to normální, že to při dalším cyklu zmizí. Já mám ale problém, že s tím nemohu čekat do dalšího cyklu. Mohla by mi pomoci injekce, která špinění zastaví nebo třeba vysazení HA a tím vyvolaná menstruace, při které by se to podle lékaře mělo dát do pořádku? Popř. je možné nějaké jiné řešení? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, s tímto problémem navštivte určitě gynekologa, šlo by nasadit Norethisteron,abyste nešpinila, rozhodně nevysazujte antikoncepci.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: