Špinění a zápal plic

Dobrý den,od minulé středy jsem užívala Ospen na horečky a kašel. Jelikož horečky neustupovaly navštívila jsem pohotovost- závěr zápal plic a změna antibiotik. Od večera trochu špiním (růžový)a hlavně mám svědění, menstruaci mám dostat kolem soboty. Je to normální a co mámpoužít na svědění. Předem moc děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, špinění může být počátek menstruace. Není to problém, pokud se menstruace dostaví o několik málo dní dříve, než očekáváte. Na svědění zkuste zakoupit volně prodejný antimykotický přípravek, v lékárně vám s výběrem poradí. Pokud svědění neustoupí, zajděte za lékařem.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x