Tetanovka

Dobrý den, před týdnem jsem dostala tetanovku (asi po 12 letech) a od té doby se cítím celá slabá a unavená, mám těžké nohy, bolí mě hlava, sucho v ústech. Navíc místo kam mi jí píchali nateklo a bolí a vůbec to nemizí, spíš mi přijde větší. Na stejné straně mám i nateklé a bolestivé uzliny v třísle. Je to je normální reakce? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, po očkování proti tetanu bývají nežádoucí reakce a obzvláště ty lokální relativně časté. Postižené místo chlaďte, snažte se dodržovat klidový režim, při bolesti si vezměte Paralen či Ibalgin. Pokud by se stav nezlepšoval, vyhledejte svého praktického lékaře.

MUDr. Petra Limrová
MUDr. Petra Limrová

Specializace: Pediatrie
Pracoviště: Dětské oddělení Nemocnice Hořovice

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x