Změna antikoncepce

Beru antikoncepci. Přecházím z Diane na Minervu (kvůli financím). Akné se mi moc nespravilo. Moje gynekoložka mi doporučila,abych nejmin rok brala 3 plata po sobě (celé 1 balení bez týdenní pauzy), tzn. že bych menstruovala 1x za čtvrt roku. Zdá se mi to divné. Nemůže mi to nějak ublížit, není to zrovna dobré pro moje tělo, ne?

Odpověď odborníka:

U této tzv. monofázické antikoncepce ( ve všech tabletách je stejné množství hormonů) se to někdy dělá. Akné a podobné kožní problémy se většinou zhoršují v období menses, tímto způsobem se tyto periody oddálí. na vaše tělo to nemá vůbec žádný vliv. Je dokonce možné užívat hormony trvale a vůbec nemenstruovat.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Chřipka při cukrovce
Články: Chřipka při cukrovce
Pokud máte cukrovku neboli...
Zbavte se modřiny snadno a rychle
Články: Zbavte se modřiny snadno a rychle
K modřině lze přijít dnes a...
Vyšetření krve u diabetika
Články: Vyšetření krve u diabetika
Je ve vlastním zájmu...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Vyšetření prostaty konečníkem? Chvilka, kterou zvládnete
Hypotenze
Články: Hypotenze
Hypotenze je označení pro...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: