Změna antikoncepce

Dobrý den, je mi 49 let a můj gynekolog mi změnil antikoncepci. Brala jsem Trinovum s kterým jsem byla docela spokojena. Změna byla na antikoncepci Daylette asi před rokem. Tato antikoncepce mi vůbec nevyhovuje: bolesti břicha, nevolnost a hlavně se mi velmi zhoršila pleť(vypadám jak puberťák). Můžete mi prosím doporučit jinou antikoncepci. Můj gynekolog mi doporučil jinou HA ale prý se jen jinak jmenuje, ale má úplně stejné složení, což právě nechci z důvodu, které jsem s Daylette měla. Moc děkuji za radu Jana

Odpověď odborníka:

V tom případě by bylo nejrozumnější vrátit se k Trinovu,které vyhovovalo. příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: