Amoksiklav

Dobrý deň, po dobratí jedného balíčku antibiotík Amoksiklav sa u mna vyskytili po celom tele červené mierne svrbiace vyrážky, na ktoré som už dostala od svojho lekára antihistaminiká. Chcela by som sa Vás spýtať, ako dlho trvá zmiznutie vyrážok a či je možné, že do 2-3 dní by mohli výrazne ustúpiť? Ďakujem Vám. :)

Odpověď odborníka:

Dobrý den, po vysazení antibiotik a nasazení léčby antihistaminiky, by dermatitida na kůži měla rychle ustupovat po 2-3 dnech může zcela vymizet, ale někdy to trvá i týden, Amoksiklav a léky podobného složení byste v budoucnu již užívat neměla.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
+8 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: