Amoksiklav - potíže při stolici

Dobrý den, před třemi dny jsem dobrala antibiotika Amoksiklav. Během užívání jsem měla dvakrát průjem. Potom se objevilo něco jako opruzenina, ale mám hrozné potíže při stolici, je to jako by ze mě vycházel ježek, bolest mi žene slzy do očí. Po pár dnech jsem začala mít i gynekologické potíže spojené s užíváním antibiotik - dostala jsem v lékárně Vakos XT vaginální kuličky. Užívám dva dny. Bolest při velké potřebě je neuvěřitelná. Prosím o radu jak se toho co nejdříve zbavit. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Obraťte se na chirurgii, může se jednat o hemerhoidy, samotná antibiotika bolest při stolici nezpůsobují. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: