Antibiotika amoxicillin

Muj doktor my napsal tyto antibiotika jsouv kapslích, ja už jsem je začal brát mám problemy s polykaním velkych prášku ... takže si ten prašek co je vevnitř kapsle vysipu do pití a vypiju, muže se mi v žaludku něco stát ? myslím tim vředy, krvácení atd ? A taky se chci zeptat jestli bych při antibioticich mohl cvičit ? bo mam být v klidu? Děkuji za rychlou odpověd :).

Odpověď odborníka:

Pokud Vám Váš lékaře předepsal antibiotika na akutní bakteriální infekci, jistě není cvičení vhodné,naopak bývá potřebný klidový režim, aby se organismus snáze vyrovnal s infekcí. Antibiotika tak, jak je užíváte, dostatečně zapijte vodou, čajem nebo jinou vhodnou tekutinou, jinak ale by vředy apod. způsobit neměla.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x