Antikoncepce

.dobirala jsem plato antikoncepce.. v patek jsem mela posledni..a v sobotu rano jsem mela styk s peitelem nevhraneny...muzu otehotnet ?

Odpověď odborníka:

Pokud užíváte HAK, je důležité léčbu nepřerušovat. Záleží, v které fázi menstruačního období dojde k výpadku. V blízkosti ovulace i jednodenní výpadek může být rizikový.
MUDr. Dagmar Doležalová

MUDr. Dagmar Doležalová
MUDr. Dagmar Doležalová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé, Centrum ambulantní gynekologie a primární péče, Brno

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x