Antikoncepce a špinění

Chtěla bych se zeptat. Začala sem brát antikoncepci Mercilon (beru prášky prvni mesic) a uz sem behem te doby 2krat po sobe nemocna je mozne ze bych mohla mit tim oslabeny imunitni system?A je taky mozne ze muzu cely mesic stale spinit?je to moje prvni antikoncepce je to mozne?nebo se mam obratit na sveho gynekologa?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, rozhodně bych doporučovala bvyhledat Vašeho gynekologa, mezi nemoceni a HAK byhc souvislost nehledala, špinění však normální není.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Nevěra a manželské konflikty
Články: Nevěra a manželské konflikty
Nevěrou lze označit...
Porucha jater se projeví i na rukou
Články: Porucha jater se projeví i na rukou
Jaterními chorobami, ať už...
4 tipy pro zdravé nohy pro pacienty s artritidou
Články: 4 tipy pro zdravé nohy pro pacienty s artritidou
Nohy nás nosí celý život...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Játra v ohrožení: jak poznat problém
Články: Játra v ohrožení: jak poznat problém
Játra jsou životně důležitý...
Velká neznámá: autoimunitní poruchy
Články: Velká neznámá: autoimunitní poruchy
Když člověka začne bolet...
Štítná žláza dokáže hodně potrápit
Články: Štítná žláza dokáže hodně potrápit
Štítná žláza může...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: