Antikoncepce, mestruace

Dobrý den, mám malý problém. Beru antikoncepci Bonadeu, začala jsem jí brát před 4 měsíci. Od té doby jsem brala 4 platíčka antikoncepce po sobě bez vynechání, tudíž jsem 4 měsíce nemenstruovala. Ted když jsem vynechala jsem však menstruaci také nedostala. Už je to týden. Nové platíčko jsem brát nezačala a pohlavní styk jsem asi měsíc neměla. Můžu být těhotná když jsem prášky brala pravidelně?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, menstrauci mít u antikoncepce nemusíte, chybou bylo vysazení antikoncepce, měla jste začít s týdenní pauzou další platíčko. Udělejte si test, bude pravděpodobně negativní. Další nasazení HAk konzultujte s gynekologem.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: