Antikoncepce mirelle

Dobrý den,je mi 22let a od 18let užívám antikoncepci bez přestávky (nejprve Minisiston, poté Lindinette) a před 4 měsíci mi lékař předepsal Mirelle z důvodu prodloužení krvácení až na 9dní. Mirelle tedy užívám již 4měsíc a menstruaci dostanu vždy den poté, když doberu 4 bílé pilulky (poslední bílou beru v pondělí v úterý ráno dostanu menstruaci). Trvá většinou 4 - 5dní. Mým problémem je to, že čtvrtý den (pátek) mi skončí menstruace, v sobotu mám p.styk s přítel a v neděli taky, ale po nedělním styku opět krvacím půl dne. Toto se mi stalo dva měsíce za sebou, vždy menstruace vynechala den a poté se na chvilku objevila zase. Prosím brzkou radu. Děkuji Niiika88

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud vyloučíte drobná poranění při styku, infekci, onemocnění čípku či dělohy, chyby v užívání antikoncepce, bude vhodné změnit antikoncepční přípravek. Domluvte se s vaším lékařem.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x