Chlamydie

Dobrý den, paní doktorko, chtěla bych se Vás zeptat na plicní chlamydie. V září my byla tato bakterie zjištěna z krve (od začátku roku jsem trpěla na bolesti v krku, kašel, rýmu). Byly mi předepsány ATB Fromilid 500 - užíváno 14 dní po 12 hod. Po dobrání jsem se cítila lépe - bez rýmy, únavy, kašle. Je to tak cca 14 dní co jsem zřejmě nachladla a opět se u mě objevila rýma, začalo mě divně bušit srdce - tep mám ale tak 67-80, ale hlavně občas v noci se vzbudím a mám úplně mokrou hruď, není mi horko, nejsem zpocená - je to spíše voda. Mohlo by se opět jednat o projev těchto "potvor"? Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Léčba chlamydií proběhla správně. Pokud máte uvedené obtíže, bude se jednat o jinou příčinu, pravděpodobně virového původu. Jestliže obtíže nebudou ustupovat, navštivte svého praktického lékaře.

MUDr. Jana Moravcová
MUDr. Jana Moravcová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika infekčních, parazitárních a tropických nemocí v nemocnici Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: