Citalopram a omeprazol

Dobry den, dostal jsem od lekare citalopram teva 20 mg. Uzivam ale i loseprazol pravidlne uz asi rok jkazde rano. V pribalove informaci citaloprau je uvedeno, ze s omeprazolem je treba opatrnosti. Mam loseprazol vysadit (beru na dyspepsii) a po jak dlouhe dobe muzu zacit brat citalopram? Dekuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, o kombinaci léků a o tom, jak je souběžně užívat, se musíte poradit se svým lékařem, který Vám hlídá užívání léků. Sám si nic nevysazujte, opatrnost obvykle znamená, že jsou třeba například častější kontroly nebo úprava dávky.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolest ucha Přibližně 2 roky nepravidelně ať je zima nebo teplo mě trápí bolest...
  • Abces konečníku V září letošního roku jsem absolvovala operaci abcesu...
  • Kojení a ibalgin Chci se zeptat mám miminko čtiř měsíční a kojim už jenom...
  • Rimming Jak často můžu provádět anální sex, aby v budoucnu nedošlo k jeho...
  • Zlomená klíční kost Již dneska to je týden co nám dali v nemocnici synovi na...
  • Zalehlé ucho Už 2 dny mám zalehlé ucho od nachlazení.Vyzkoušela jsem různé...
 
Naposledy čtené: