Ha

Chci se zeptat - rok a půl užívám antikoncepci. Je možné ji po dobrání jednoho platíčka na měsíc vysadit a po této měsíční pauze znovu začít užíváním nového platíčka? Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Odpověď odborníka:

Ano...akorát trochu riskujete nějakou poruchu cyklu...nepravidelnost...tělo zvyklé na přísun hormonů může být trochu "zmatené" když je vysadíte...a pak otěhotnění samozřejmě :-)

MUDr. David Folprecht
MUDr. David Folprecht

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktický lékař pro dospělé, Šternberk a Štěpánov u Olomouce

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x