Ha azalia

Dobrý den, už půl roku užívám HA Azalia a ze začátku (4 měsíce) jsem měla menstruaci normálně jednou za měsíc (ne úplně pravidelně po stejném počtu dní), ale v posledních dvou měsících ji mám třeba i 3x za měsíc, sice málo (většinou tak 4 dny špiním), ale přece jen. Čím to může být? Je to normální? Měla bych s tím navštívit lékaře?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nepravidelnosti krvácení jsou časté u tohoto typu antikoncepce. Jedná se o čistě gestagenní antikoncepci. Není třeba navštěvovat lékaře. Pokud nemáte kontraindikace k užívání kombinované hormonální antikoncepce, přejděte na tento typ antikoncepce. Dojde k zpravidelnění menstruačního cyklu.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x