Biseptol a slunce

Dobrý den, měla bych jednu otázku. Mám zánět močového měchýře na který jsem dostala Biseptol 480 který mám brát 10 dnů. Beru ho od pondělí a v pátek jedeme na dovolenou. Chtěla jsem se zeptat co by se mohlo stát, kdybych byla na sluníčku, a jestli se stačí chránit třeba jen pokrývkou hlavy, nebo se snažit být ve stínu. Četla jsem různé diskuse, že někdo používá i silné opalovací krémy. Předem vám moc děkuji za odpověď, MP

Odpověď odborníka:

Biseptol může zvyšovat pravděpodobnost kožní reakce na oslunění (fotosenzitivita). Určitě lze doporučit silný opalovací krém, pokrývku hlavy, pobyt na slunci je nutné co nejvíce omezit. Současně dbejte na dostatečný přísun tekutin, abyste předešla poškození ledvin a močových cest, během léčby omezte kyselé a mléčné výrobky.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+7 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x