Krvácení při braní ha

Dobrý den, zacala jsem brat svoji 1.HA (Artizia 21x7) v 1.den sve menstruace, uz jsou tomu 2 tydny a krvaceni stale neustava, dokonce je o hodne silnejsi nez ma bezna menstruace. Cetla jsem, ze u teto antikoncepce je bezne slabe krvaceni ci spineni az mesic. Ja mam ale opravdu silne krvaceni. Mela bych pockat nebo si jit tici o jinou HA s vyssi hladinou hormonu? Dekuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud nekrvácíte intenzitou menstruačního krvácení, tak bych klidně počkal i 3 cykly, než se vše upraví.... v našich učebnicích se píše že kvalita preparátu antikoncepce se posuzuje po 3-5 měsících a pak se event. navrhuje změna

MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA
MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Medic Centre s.r.o.,
Gynekologicko porodnická klinika 1. LF UK a Nemocnice Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bulka na penisu Prosím, udělala se mi asi před 14 dny na penisu těsně pod...
  • Crp + fw při rakovině Mají pacienti, u kterých byla diagnostikována rakovina...
  • Pálení na jazyku Chtěla bych se zeptat, o co se jedná. Pálí mě druhým dnem na...
  • Zalehlé levé ucho Chci se zeptat mám už 8 den zalehlé levé ucho a cítím...
  • Flucinar mast Prosím o radu.Od gynekologa mám předepsaný Flucinar na vaginální...
  • Pásový opar Pracuji s dětmi v děckém domově. Před týdnem se u jedhoho dítěte...
 
Naposledy čtené: