Mirena

Dobrý den, prosím o radu. Již druhým rokem mám zavedenou mirenu. První rok byl naprosto bez problému - žádné krvácení ani špinění, bolesti či něco podobného. Nyní již čtvrtý měsíc krvácím. Problém je, že krvácím a špiním klidně i tři týdny. Pak na týden až 14 dní přestanu a zase začnu. Je to velmi obtěžující. Navíc mě provází bolesti, tlak prsou. Nic podobného jsem nikdy neměla. Můj lékař mi nic nenašel a tvrdí, že nechápe proč se to děje. Je možné, že už takhle "menstruovat" budu celou dobu? Lze tomu nějak zabránit? Děkuji za radu.

Odpověď odborníka:

Milá Jitko, může se stát, že vašemu tělu tělísko prostě nesedlo a mohlo se to projevit i po roku zavedení. Pokud je problém v tělísku, tak by se po odstranění obtíže ztratili. Bohužel to se zjistit nedá jinak, než odstraněním tělíska. Sama musíte zvážit nakolik vás to obtěžuje v běžném životě, protože se může stát, že se vám krvácení nezlepší po celou dobu zavedení (samozřejmě se zlepšit může). Pokud chcete zkusit přírodní léčbu, tak doporučuji pití kontryhelového čaje

MUDr. Barbora Müller
MUDr. Barbora Müller

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Nemocnice Ostrov

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: