Otěhotnění a antikoncepce

Dobrý večer, je mi 23 let a antikoncepci beru osmým rokem. Začali jsme s přítelem uvažovat o založení rodiny a proto bych se Vás chtěla zeptat, zda by mě po vysazení HA mohly čekat nějaké zdravotní komplikace a v jakém časovém rozmezí by mohlo, např. dle Vašich zkušeností, k otěhotnění přibližně dojít. Předem děkuji za odpověď.Michaela.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, antikoncepce obvykle komplikace s otěhotněním nezpůsobuje, naopak často dochází k otěhotnění hned po jejím vysazení. Můžete tedy otěhotnět hned následující cyklus po vysazení antikoncepce.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x