Otěhotnění po měsíci používání antikoncepce

Dobrý den, nedávno jsem se vás ptal kvůli pohlavnímu styku po týdnu užívání antikoncepce. Chtěl bych se ještě zeptat, zda li tedy nehrozí otěhotnění, když jsme ho měli přibližně před měsícem, a teď měla menstrulaci. Četli jsme, že pokud dostane menstrulaci, tak že nemůže být těhotná, je tohle tvrzení pravdivé? Děkuji

Odpověď odborníka:

Pokud se dostaví menses, tak je těhotenství vyloučeno. Ale pokud by šlo jen o mírné "špinění", pak se těhotenství nedá vyloučit. Pokud máte jakékoli pochybnosti, kupte si v lékárně těhotenský test.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zbavte se modřiny snadno a rychle
Články: Zbavte se modřiny snadno a rychle
K modřině lze přijít dnes a...
Hysteroskopie
Články: Hysteroskopie
Hysteroskopie je...
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Červovitý přívěsek, který...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Jak zatočit s rýmou: zkuste recepty našich babiček i nejnovější trendy
Opakované bolesti hlavy? Nechte si zkontrolovat krční páteř!
Ženská masturbace
Články: Ženská masturbace
Mnoho žen ještě stále žije...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: