Vysazení antikocepce

Dobrý den, jeden rok užívam HA Lyndinette 20. Nyní jsem se rozhodla ji vysadit. Dohodli jsem se tak s pritelem,ze do sebe nebudu dal rvat hormony.Chci se zeptat, jake me muzou cekat zmeny.... Priberu kila? Nebo naopak zhubnu?Zhorsi se mi hodne plet? Cetla jsem na spouste diskusi,ze zeny hodne stloustly a zhorsila se jim plet.Nemel by nekdo radu,jak predejit nabirani kil?Predem moc dekuji za odpoved!!!!

Odpověď odborníka:

Reakce po vysazení antikoncepce je individuální, záleží na konkrétním organismu a jeho hormonálních hladinách, i na tom, jak dlouho hormony berete. U některých žen se po vysazení žádné mimořádné změny nedějí, u některých dojde k přechodnému zhoršení akné. Ale obecně bych žádná větší dramata neočekávala. Co se týče hmotnosti, tak spíše bych očekávala úbytek. Ale k častým změnám patří poruchy menstruačního cyklu.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x