Dieta

  • Dotaz od: Marie Nováková
  • Publikováno: 23.1.2009
  • uLékaře.cz

Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem. Beru antidepresiva Remood a antikoncepci Lindinette a moje váha je při výšce 172 cm, 81 kg a neustále roste. Prosím o radu. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, přidejte si pohybovou aktivitu (stačí chodit po schodech místo výtahu, chodit do práce část cesty pěšky, zařadit např. pravidelné plavání -ale pravidelně a soustavně) po dobu cca měsíce, aby se mohl projevit účinek vyššího energetického výdeje a jezte lehká jídla s nízkokalorickým obsahem (prostě sledujte to, co jíte). Pokud tato dvě opatření nepovedou alespon ke stabilizaci váhy, navštivte svého psychiatra nebo gynekologa - je nutné sladit léky navzájem. Nejspíše by mohlo jít o efekt antikoncepce na zvyšování hmotnosti. Každý organismus je individuální, proto se někdy musí antikoncepcí vyzkoušet více, aby se zjistilo, která vyhovuje. Mělo by se hledat nejoptimálnější řešení na obou stranách, proto konzultujte tuto situaci s oběma ošetřujícími lékaři - gynekologem i psychiatrem. Osobně bych začala gynekologem. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: