Vysazení antikoncepce

dobrý den,před měsícem a půl jsem vysadila po pěti letech antikoncepci. od té doby jsem jen jednou v předtermínu (než jsem měla mít obvykle menstruaci) špinila, od té doby nic. minulý týden jsem měla všechny příznaky že menstruace přijde ale nepřišla, zůstala jen nepříjemná bolest podbříšku, nejdřív jsem si myslela, že je to nachlazený močák, ale při močení mě to nepálí a urologické čaje nepomáhájí jako obvykle-vždy mi předtím pomohly. zdá se mi že tělo se teprve vzpamatovává, ale nechci jít na vyvolávací injekci a tlačit do sebe zbytečně další hormony. Mám ještě počkat? již je to 7 dní a podbříšek stále bolí-cítím tlak a pnutí, ale nic co by se nedalo vydržet. trochu mi pomáhá jitrocelový sirup, ale nemůžu ho jíst celý den. díky

Odpověď odborníka:

Dobrý den, dejte tělu čas, má na srovnání cca 6M. Pokud nejsou velké obtíže, lze vyčkat na menses až do dalšího měsíce.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x