Vysazeni antikoncepce

dobry den chtela jsem se zeptat zda je normalni ze jsem pred dvema mesici vysadila antikoncepci a zhubla jsem asi 3.kila.jsem z toho nervozni jelikoz se bojim jestli nejsem nejako nemocna.moc vam dekuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Dobrý den, může se to stát. Obecně zhubnutí o 3 kg za dva měsíce není nijak výrazný váhový úbytek a může přijít při prostém snížení příjmu potravy nebo nárůstu pohybových aktivit či při stresu apod. Nicméně pokud máte jakékoli pochybnosti, navštivte svého obvodního lékaře, aby Vás blíže vyšetřil, zda je vše v pořádku.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Pozor na škrkavky!
Články: Pozor na škrkavky!
Škrkavka dětská, latinsky...
Chronická pankreatitida aneb Jak povzbudit trávení
Články: Chronická pankreatitida aneb Jak povzbudit trávení
Trvalé poškození tkáně...
Když se rakovina rozšíří do kostí
Články: Když se rakovina rozšíří do kostí
Toto zhoubné onemocnění...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x