Vysazení ha

Dobrý den, nyní dobírám posledni´ch 7 prášků HA Natalya poté plánujeme s přítelem miminko, můj dotaz je když doberu prášky, jak je to potom s menstruací? Vím, že může být menstruace nějakou dobu nepravidelná,ale už si po 5ti letech braní HA nepamatuji, jak to bylo s menstruací před, jen si pamatuji, že jsem si to zapisovala do menstruačního kalendáre pár pár měsíců.Jak se to vlastně počítá takhle beru 21 dní prášky pak 7 denní pauza a pak zase 21dní prášky a takhle je to dokola :). Kolik asi přibližne bude těch ,,volných dnů,, a poté se dostaví menstruace? A může se stát, že by se menstruace trěba ze začátku první měsice nedostavila, ale přitom bych otěhotněla? Moc děkuji za odpověď a přeji příjemný den :) V.S

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud jste před nasazením antikooncepce menstruovala pravidelně, není ani při jejím vysazení důvod k nepravidelné menstruaci. Problémy mohou nastat tam, kde byla antikoncepce nasazena jako léčba nepravidelného cyklu. V tomto případě se po vysazení dostaví znovu nepravidelný cyklus, který byl na začátku. Doberet balení, pak se dostaví menstruace a cca za 28-35 se dostaví normální menstruační krvácení. Pokud byste otěhotněla hned v prvním cyklu po vysazení, menstruace nepřijde a Vy si udělejte těhotenský test.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: