Vysazení ha

Chtěla bych se zeptat. Brala jsem antikoncepci Adele necelý dva roky a vysadila jsem ji asi před měsícem, protože jsem dost přibrala tak jsem to chtela zkusit jestli bych zase zhubla. Když jsem ji vysadila tak jsem dostala menstruaci hned po sedmi dnech jako normálně, ale teď už jsem ji nedostala měsíc. Je to normální a za jak dlouho ji zase dostanu? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Normálně je cyklus pravidelný v první řadě si udělejte gravitest. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět žil
Články: Zánět žil
Co bychom měli vědět o...
Jak si poradit se zánětem močových cest pomocí homeopatik
Články: Jak si poradit se zánětem močových cest pomocí homeopatik
Pálení a řezání v podbřišku...
Ledviny – jeden z nejdůležitějších orgánů v těle
Články: Ledviny – jeden z nejdůležitějších orgánů v těle
Již staří Číňané považovali...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Parazité - nechtěné suvenýry v lidském těle
Články: Parazité - nechtěné suvenýry v lidském těle
Není to příjemné pomyšlení...
Ženská masturbace
Články: Ženská masturbace
Mnoho žen ještě stále žije...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: