Ha

Dobrý den, beru antikoncepci asi 5 měsíců a přibrala jsem 9kg, chtěla bych se zeptat, jestli zhubnu, když je přestanu brát. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, spíše rozumně upravte stravu a začnětě sportovat, za těchto okolností zhubnete i když budete pokračovat v užívání antikoncepce.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bakerova cysta Dnes jsem byla na odsáti Bakerovy cysty, pan primář mi ale...
  • Bolesti na solar plexus Už dva měsíce mě pobolívá v místě solar plexus, občas...
  • Motání hlavy, nevolnost, slabost Na konci února jsem musela být převezena...
  • Bolest hlavy za očima Už několik týdnů mě příšerně bolí hlava. Bolest je...
  • Hiv Pane doktore chtěl bych se zeptat zza jak dlouho se projeví první příznaky...
  • Viroza? Chtěla bych se zeptat na názor ohledně níže uvedeného krevního obrazu...
 
Kam dál
Naposledy čtené: