Krvácení při antikoncepci

Dobrý den,nasadila jsem antikoncepci Foxinette Neo 2mg/0,03mg. Před 10 měsíci jsem dobírala HA Mistru na stejné složení,u které bylo všechno v pořádku. Teď u Foxinette krvácím už 10 den docela silně,ne nějaké špinění nebo tak. Nechápu proč mi nesedla. Menstrujuji už 5 let od svých 11. Později začaly problémy ohledně toho,že jsem měla menstruaci 2x do měsíce,tak jsem nasadila HA Mistru,kterou jsem brala rok,protože by mi hormony nevycházely.Z důvodů málo peněz jsem tedy přešla na Hormony (Duphaston),které mi už vycházely. Zajímalo by mě tedy,když už jsem teď u 10 tablety,jestli po dobrání budu mít menstruaci,nebo je nějaká možnost,že se to ustálí s tou antikoncepcí. Děkuji

Odpověď odborníka:

Pokud stále krvácíte již 10 dní silně bylo by nejlepší zajít na vyšetření k zjištění příčiny a nasazení léčby. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Náhrada za warfarin Jsem již rok léčena Warfarinem pro ředění krve - našli mi...
  • Zahlenění + ucpaný nos Už 2 roky mně střídavě trápí zahlenění a občas i...
  • V penicilín Moje praktická lékařka mi předepsala na angínu V penicilín...
  • Krevní obraz Od detstva mam nizke hodnoty zeleza v krvi-5,2...neut mam40,7 a...
  • Bolest žaludku Potřebovala bych poradit. Už přes půl roku mám bolesti žaludku...
  • Herpes genitalis Před půl rokem se mi poprvé projevil herpes genitalis a po...
 
Naposledy čtené: