Medrol

Pro MUDr. Janu Leskovskou. Medrol jsem vysazovala pod dohledem lekare. Je to od Vas opravdu nehezke, nekoho takhle odsuzovat, aniz by jste vedela podrobnosti. Bylo mi receno, ze vedlejsi ucinky postupne odezni. Pouze jsem neocekavala po vysazeni takovy narust vahy. Kazdopadne dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, plně si uvědomuji, že jsem neznala podrobnosti, ale nebezpečí je opravdu dost vysoké, vy jste se nevyjádřila přesně a proto jsem reagovala, jak jsem reagovala. Omlouvám se vám za, ve vaších očích, možná moc příkrou odpověd. Ohledně hmotnosti se musíte poradit opravdu s vaším ošetřujícím lékařem, není to jednoduchá záležitost - každé tělo je individuální, hlavně je individuální stav přispůsobení se nové situaci bez kortikoidů. Nejdůležitější ted je ale, aby byla vaše základní nemoc v klidu - remisi, potom se můžete spoustředovat na postupné snižování hmotnosti. Rozhodně ale nebude v řádu týdnů, spíše měsíců. Pokud vaše hmotnost po vysazení kortikoidů spíše roste, požádala bych lékaře o prověření stavu štítné žlázy, jestli není např. snížena její funkce a o celkové endokrinologické vyšetření. Příště prosím raději o trochu obsáhlejší dotaz s uvedením souvislostí, vaše první otázka nebyla moc srozumitelná, proto vzniklo to nedorozumění. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
dotaz | Od: IVETA FRYDOVA | 30.3.2016 18:17
dobry den,nachazim se momentalne mimo cr,,,v
recku,,,mam kasel uz pres mesic,mela jsem
antibiotika ,ruzne sirupy,,,zkousela jsem i
..babske rady,,napr cibuli a cukr,,,atd,,,,nic
nepomaha,,kasel me trapi hlavne vecer,,i
ryma,,,trpim na zanet dutin,,,lekar mi tu dal leky
medrol 16mg....na 9dni,,,nic v pribalovem
letacku ale nectu ze to pomaha na
kasel,,,,kamaradi me strasi,ze to jsou moc sylne
prasky,,,po spolkonuti prvniho prasku mam moc
prujem a velke bolesti bricha muze to byt z
toho?dekuji za odpoved..
reagovat
re:dotaz | Od: uLékaře.cz | 5.4.2016 09:06
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Avšak aby Vám lékař
mohl odpovědět, poprosím Vás, abyste dotaz
zkopíroval a vložil jej přímo do poradny na těchto
stránkách:http://www.ulekare.cz/poradna-rozcestnik.
V poradně se Vám bude lékař věnovat.

Děkujeme a doufáme, že vše bude v pořádku.
reagovat
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x