Otěhotnění po vysazení ha

Dobrý den, chci se zeptat, jak dlouho po vysazení HA je běžné čekat, "až se to srovná", než zasáhne lékař? Vysadila jsem antikoncepci ( 4 roky užívání Mersilonu) v únoru, menstruace pak přišla dvakrát ještě normálně, pak tři měsíce nic, jednou velmi silná v létě a pak po tři měsíce pouze týden trvající špinění a nyní již 14 dní velmi slabé špinění, pozorovatelné až odpoledne a večer. Šla jsem to řešit s lékařkou. Gynekoložka mi po prohlídce a lab.vyšetření řekla, že mám jakousi drť v moči a že špinění je tím pádem asi z močových cest. To mi přijde zvláštní, když šp. není spojeno s močením. Cyklus mi zatím upravovat nechce, mám pít urol. čaj a pak se uvidí. Chci se zeptat, na Váš názor. Může s tím ten rozhozený cyklus nějak souviset?Případně, jak to řešit? Prý mi, pokud se to nesrovná, bude podána injekce na vyvolání ms, ale vyvolá to také požadovanou ovulaci nebo jen menstruaci? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Injekce vyvolá menstruaci ne ovulaci při vyšetření je vidět,zda špinění pochází z dělohy myslím si,že 14 dní trvající špinění by zasluhovalo léčbu ,v případě pokud pochází z dělohy hormonální příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: